کاشی کاران

کاشی کار ماهر

کاشی کاران

کاشی کار ماهر

  • ۰
  • ۰

قرنیز

در این مقاله قصد معرفی قرنیز را داریم که امروزه به عنوان وسیله ای برای دکوراسیون داخلی منازل مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما هم قصد خرید قرنیز را دارید با سژین همراه باشید. 

قرنیز شاید جز کوچکی از عناصر داخل خانه به نظر بیاید ولی همین جز کوچک که در حاشیه دیوار و در امتداد آن قرار می گیرد اگر در جای درست خود قرار گیرد و از انواع طرح های دکوراتیو آن بهترین انتخاب شود، جلوه ی زیبایی به منازل شما خواهد داد.


شاید بتوان عوامل موثر در انتخاب قرنیز را به شکل زیر دسته بندی کرد:

  • شکل خانه شما 
  • جنس محصول مورد نظر 
  • بودجه شما 

 

انواع قرنیز

1. قرنیز ام دی اف ( MDF )

قرنیز ام دی اف (MDF)

 قرنیز MDF مورد نظر می تواند خیلی ساده باشد. مثلا قرنیز سفید صاف را در نظر بگیرید. این نوع در عین سادگی می تواند بسیار شیک باشد و جلوه ی خاصی به دکوراسیون داخلی منزل شما بدهد. البته رنگ قرنیز می تواند متفاوت هم باشد و شما با توجه به نیاز خود رنگ مورد علاقه را انتخاب نمایید خودتان دست به کار شوید! اگر قصد رنگ کردن آنرا دارید حواستان باشد کاملا صاف و سیقل داده شده رنگ کنید. چرا که زیبایی این قرنیز چوبی همین سادگی و صاف بودن آن است.

 این نوع از فیبر چوب، صمغ و مواد دیگری ساخته شده است.سازندگان این محصولات می توانند خیلی سریع و به راحتی چند نوع و شکل از قرنیز ام دی اف در رنگ های مختلف ایجاد کنند. این محصولات خیلی راحت برش می خورند چرا که به طور کلی از چوب ساخته شده اند. در بین انواع این محصولات دکوراتیو شاید بتوان گفت این نوع محبوبیت بیشتری دارد و می تواند بهترین انتخاب شما باشد. البته شاید لازم به گفتن باشد که این نوع قرنیز ارزان به حساب نمی آید.

2. قرنیز چوبی 

قرنیز چوبی

چوب بلوط یک جنس انتخابی برای استفاده در حاشیه دیوار خواهد بود. البته شما می تواند انواع چوب های دیگر را نیز انتخاب کنید. حواستان باشد در خرید این نوع از این محصول، چوب خریداری شده را کاملا بررسی کنید که خوردگی و شکستی نداشته باشد.

چوب می تواند بهترین نوع قرنیز باشد اگر شما رنگ آن را بپسندید. این نوع به دکوراسیون منزل شما جلوه ی زیبایی خواهد داد.

  • ۹۸/۰۵/۰۵
  • مهری رحمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی