کاشی کاران

کاشی کار ماهر

کاشی کاران

کاشی کار ماهر

  • ۰
  • ۰

در این مقاله از وبسایت تک سامان هور تصمیم داریم به طور کامل در مورد دلایل اصلی ترجیح برای خرید بلوک برند تک سامان هور نسبت به سایر محصولات تیغه چینی صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا بهتر محصول ما را بشناسید.

 

تاریخچه گروه تک سامان هور

گروه تولید بلوک استاندارد تک سامان هور در سال 1385 با شماره 273721 در تهران جهت فروش و بازاریابی محصولات بلوک سبک بتنی مانند بلوک سبک لیکا به ثبت رسیده است. در سال 1390 با توجه به تفکر تولیدی و تجربیات فراوان شرکت در این زمینه، تصمیم به تولید بلوک سبک استاندارد با ساخت فاز اول کارخانه در شهرک صنعتی زاویه گرفته شد. تک سامان هور با دارا بودن آزمایشگاه مجهز کنترل کیفی  افتخارات بسیاری در این زمینه کسب کرده است. البته هم اکنون هم با توجه به پتانسیل ها و امکانات موجود کارخانه، تولید محصولات جدید مطابق با نیاز مشتریان در دستور کار می باشد.

 

استاندارد های بلوک تک سامان

بلوک استاندارد سیمانی تک سامان هور دارای استاندارد ملی ایران به شماره 7782 هستند و همچنین بلوک های این شرکت دارای گواهینامه فنی محصول از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می باشند. در این استانداردها موارد زیر کاملا بررسی شده اند و در آزمایشگاه کنترل کیفی تک سامان هور بررسی و به محصولات اضافه شده است:

  • شکل
  • ابعاد
  • وزن مخصوص
  • مقاومت فشاری
  • جذب آب
  • ….

ویژگی های کلی بلوک های استاندارد تک سامان هور

گروه تک سامان هور جهت تولید انواع بلوک های خود از سبکدانه استفاده می نماید. استفاده از این نوع مواد اولیه ضمن به دست آمدن وزن های مطلوب سبب بهبود شرایط محصول نسبت به سایر انواع مواد اولیه می گردد.

  1. وزن کم

محصولات بلوک تک سامان هور در سایز های مختلف دارای وزن مخصوص فایی معادل 500 تا 700 کیلوگرم می باشد که در بین انواع محصولات مختلف جزء محصولات سبک رده بندی شده و مطابق با مبحث 6 مقرارت ملی ساختمان ( بارهای وارد بر ساختمان ) می باشد.

  1. عایق حرارتی

بر اساس آزمایشات انجام شده در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، مقدار U به دست آمده در ضخامت 15 سانتی متر مطابق با مبحث 19 مقررات ملی ساختمان ( صرفه جویی در مصرف انرژی ) می باشد.

 

  1. عایق صوتی

نتایج آزمایشات انجام شده در بخش اکوستیک مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن موید میزان 48db کاهش صوت در ضخامت 15 سانتی متر از بلوک 15 سه جداره می باشد که این میزان کاهش به غیر از دیوارهای جداکننده بین دو واحد مجاور و مستقل در سایر فضاهای ساختمان های مسکونی ، الزامات مبحث 18 مقررات ملی ساختمان را پوشش می دهد.

  1. مقاومت

مقاومت فشاری تمامی محصولات بلوک تک سامان هور در رده 36 کلیوگرم بر سانتی متر مربع بوده و مطابق با استاندارد ملی ایران ( شماره 7782 مصالح ساختمانی ) می باشد.

  1. اجرای آسان

محصولات تک سامان به دلیل پوسته بتنی خود ویژگی هایی نظیر سوراخ کاری، شیارزنی راحت و برش با فرز را دارا بوده و در اثر عملیات کنده کاری دارای حداقل میزان پرت و دور ریز می باشد.

 

  1. کارپذیری با انواع ملات ها

محصولات این خانواده به علت دارا بودن سطح زبر و خشن، انواع اندودهای متداول نظیر ماسه سیمان و گچ و خاک را به خود جذب نموده و با ضخامت کم از انواع اندودهای قابل اجرا می باشد.

  1. تنوع شکل

بلوک های سبک تولید گر.ه تک سامان هور با بیش از 10 قالب متفاوت در سایزها و ایعاد مختلف تولید می شوندو همین امر سبب کاربرد گسترده محصول در ساختمان شده است.

 

قیمت بلوک سیمانی سبک تک سامان هور

در مورد قیمت بلوک سیمانی تک سامان هور باید گفت اگرچه هزینه تمام شده دیوار را جمع هزینه های انجام شده و مزیت بدست آمده بدانیم، محصولات خانواده بلوک های سبک های سبک استاندارد یکی از بهترین ها تلقی می شود چرا که با حذف هزینه هایی مانند عایق کاری ثانویه، کاهش هزینه های تاسیات، سرعت در اجرا و نرخ بازگشت سریع تر سرمایه سبب منفعت رسانی بیشتر به مشتری شده و از این بابت سبب صرفه جویی هایی قابل توجه در ساختمان خواهد شد.  تک سامان هور در نظر داشته تا بهترین کیفیت و هزینه ای مناسب بلوک سیمانی استاندارد شما در اختیارتان قرار دهد.

 

و اما…

روش های تحویل انواع بلوک تک سامان هور چگونه است؟

این شرکت با توجه به درخواست مشتری و البته شرایط هر پروژه، تصمیم به نوع تخلیه می گیرد که البته عواملی مانند موقعیت جغرافیایی و حجم پروژه تاثیرگذار خواهند بود. ارسال ها به صورت کامیونت ( روز تخلیه ) ، کامیون و همچنین تریلی به صورت فله و پالت بسته بندی انجام می گیرد.

 

اگر سوال دیگری در بلوک های تک سامان هور، روش خرید و قیمت های دقیق این محصولات دارید کافی است با شماره ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند. همچنین می توانید به صفحه سوالات متداول مراجعه کنید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

  • ۹۸/۱۰/۱۹
  • مهری رحمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی